Tūkstošiem cilvēku pievienojas adventistu draudzei Meksikā un Filipīnās
9. decembris, 2020 | Inter-American Division News; Southern Asia-Pacific Division
Digitālās evaņģelizācijas kampaņa Meksikā
2020.gada novembrī SDA draudzē Meksikas ūnijas reģionā nokristījās 814 cilvēki - tāds bija ceturtās digitālās evaņģelizācijas kampaņas rezultāts. Kampaņa iesaistīja vairākus tūkstošus aktīvo draudzes locekļu, kas tiešsaistē sazinājās ar saviem draugiem un kaimiņiem, lai kopā skatītos kampaņas ietvaros sagatavotos video un pētītu Bībeli.
Kampaņas nosaukums bija “#Rescate316” jeb Glābšana316, un kā centrālā rakstu vieta tika izvēlēta Jāņa 3:16. Evaņģelizācijas kampaņa ilga vienu nedēļu. Tās mērķa auditorija bija jaunieši, un tādēļ tā tika realizēta sociālajos tīklos Facebook, YouTube un Instagram.
6000 cilvēku līdz šim brīdim ir tikuši kristīti digitālās kampaņas rezultātā. “Šis skaits ir iespaidīgs,” saka Fēlikss Vidals (Felix Vidal), evaņģelizācijas jomas prezidenta palīgs Meksikas ūnijā, “ņemot vērā to, ka draudzes vadītājiem nācās pilnībā mainīt savu pieeju, kopš nācās slēgt baznīcu durvis. Ārkārtas situācijas sākumā mēs uzskatījām, ka pandēmija ir kā izaicinājums vai pat barjera mūsu evaņģelizācijas darbam.
Mēs domājām, ka, tiklīdz pandēmija būs beigusies, mēs atsāksim evaņģelizāciju. Bet drīz vien mēs sapratām, ka jāsāk nodarboties ar digitālo evaņģelizāciju, lai turpinātu aizsniegt cilvēkus.”
Plašāka sociālo mediju izmantošana
Vidals sacīja, ka bija pienācis laiks izmantot sociālo mediju platformas, lai aizsniegtu tos cilvēkus, kurus citādāk nemaz nebūtu bijis iespējams aizsniegt. “Rescate316 ir veids, kā adventisti var studēt Bībeli ar saviem draugiem,” Vidals sacīja. “Pirms Resacte316 projekta realizēšanas vairāki tūkstoši jauniešu tika apmācīti Bībeles stundu pasniegšanā. Tika iesūtīti vairāk nekā 7814 lūgumi pēc Bībeles stundām.”
“Katru nakti mēs redzējām, ka ir pieslēgušās vairāk nekā 3000 ierīeces,” teica Benjamīns Kamačo (Benjamin Camacho), Meksikas ūnijas jauniešu nodaļas vadītājs, “kas nozīmē, ka kādi 10'000 cilvēki iesaistījās šajā kampaņā, ņemot vērā to, ka vienu ierīci izmantoja vairāki cilvēki.”
Evaņģelizācijas kampaņas ietekme
“Mūsu foruma sadaļā bija vairāki komentāri un jautājumi, kas skāra tēmas, kā emocionālās problēmas, atkarību izaicinājumi, attiecības, vardarbība, homoseksualitāte un citas,” sacīja Kamačo. “Cilvēki atvēra savas sirdis, lai uzdotu tādus jautājumus, kurus sabiedrībā parasti neuzdod. Mēs novērojām, ka šīs tēmas bija patiesi svarīgas mūsu tiešsaistes skatītājiem.”
Rosa Martinez un viņas ģimene nolēma kristīties pēc Bībeles stundu apgūšanas un piedalīšanās digitālajā kampaņā. “Es izaugu adventistu ģimenē, bet es pametu draudzi pēc tam, kad apprecējos,” Martinez sacīja. “Lai gan es ar savu vīru centos runāt par Dievu un centos iesēt viņa sirdī ticības sēklu, man vajadzēja gaidīt 20 gadus, lai redzētu izmaiņas.” Viņas vīrs nolēma tapt kristīts digitālās evaņģelizācijas kampaņas iespaidā, turklāt kopā ar saviem trīs bērniem. “Mēs visi pieņēmām lēmumu turpināt iepazīt Dievu un kļūt par gaismu citiem, lai arī citi var iepazīt Dievu, uzzināt to, ka Viņš ir un ka Viņš ir brīnišķīgs,” Martinez sacīja.
Aizsniedzot vairāk, izmantojot mazāk
“Šis ir jauns veids, kā aizsniegt vairāk cilvēku. Tā ir pierādīta evaņģelizācijas metode Meksikas ūnijas draudzēs,” sačija Vidals. 2020.gadā Meksikas ūnijas adventistu draudzēs tika kristīti 12'686 cilvēki, turklāt 5'500 no tiem tika kristīti pandēmijas periodā.
“Mūsu mācītājiem nācās kristīt cilvēkus viņu piemājas peldbaseinos vai mazos saliekamajos baseinos, kā arī upēs.”
“Protams, esam izmantojuši tehnoloģiskās priekšrocības, jaunas stratēģijas, kā arī esam samazinājuši izmaksas par cilvēku aizsniegšanu,” Vidals sacīja. “Ar mazāk mēs paveicam vairāk, un ar mazāk mēs aizsniedzam vairāk.” Draudžu vadītāji norādīja, ka līdz novembra mēnesim vairāk nekā 25'000 cilvēku bija pieprasījuši tiešsaistes Bībeles studijas.
Digitālās evaņģelizācijas kampaņa Filipīnās
15.novembrī Filipīnu ūnija noslēdza tiešsaistes atmodas un evaņģelizācijas kampaņu, kuras rezultātā SDA draudzei pievienojās vismaz 20'442 cilvēki. Šīs kampaņas nosaukums bija “40 dienu piedzīvojums kopā ar Dievu”, un tās mērķis bija aicināt cilvēkus izveidot glābjošas attiecības ar Jēzu Kristu, kā arī iedvesmot viņus uzticēties Dieva vadībai, neskatoties uz pandēmiju un postošajām vētrām, kas tolaik pāršalca valsti.
“40 dienu piedzīvojums kopā ar Dievu” programmā bija iedvesmojoša mūzika un spēcīgas vēstis no Dieva Vārda. Uzrunas sniedza dažādi adventistu mācītāji, un kampaņas pēdējā nedēļā tika kristīti 10'066 cilvēki, bet visā kampaņas laikā nokristījās vairāk nekā 20'000 cilvēku. Kopš janvāra Dienvidāzijas Klusā okeāna divīzijai ir pievienojušies teju 60'000 cilvēku.
Šī tiešsaistes kampaņa tika realizēta vairākās mediju platformās, izmantojot gan Hope Channel kabeļtelevīzijas kanālu, gan Facebook lapu un Hope Channel YouTube kanālu. “Mēs slavējam Dievu par šīm dārgajām dvēselēm, kas ir pieņēmušas Jēzu kā savu personīgo Glābēju.
Šīs pandēmijas lāsts tika pārvērsts svētībā,
jo arvien vairāk cilvēku uzsāka klausīties mūsu tiešsaistes programmu,” sacīja Dienvidāzijas Klusā okeāna divīzijas prezidents.
Ņemot vērā to, ka arvien vairāk un vairāk cilvēku caur sociālajiem medijiem meklē atbildes par Dievu, šis ir īstais laiks, lai Septītās dienas adventistu draudze izmantotu šo iespēju aizsniegt cilvēkus ar patiesību.
Raksta avoti:
https://www.adventistreview.org/church-news/story15767-in-mexico-nearly-6000-join-the-adventist-church-after-digital-evangelism-efforts
http://adventist.asia/news/spucs-online-40-days-journey-with-god-results-in-20-442-baptism/